onsdag 27. oktober 2010

Strikk sokker på enkelseng/strikkemaskin



Lykke til ;))

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar på den ene bloggen min. Det kommer flere bilder av gamle oppskrifter senere. Jeg elsker gamle norske oppskrifter jeg også. Viktig å ta vare på norsk strikketradisjon. Jeg blander den ofte med litt mer moderne ting.

    SvarSlett
  2. Så morsomt med flere maskinstrikkere!! Garnet jeg bruker i halsene (og i barnejakker, luer o.l) kjøper jeg hos Anne-Lises strikkedesign. Hun er nettopp begynt å importere garn fra Italia. Hun har e-post: alnuth@strikkedesign.no Jeg er veldig glad i tynne ull og silkekvaliteter og har nettopp kjøpt finfinstrikker med ribbapparat for å utforske de tynneste kvalitetene. Flott bloggside du har!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg er inne her og ser på bloggen din igjen. Mye fint du har!! Jeg er fremdeles nybegynner på min finstrikker som jeg kjøpte ny for et par år siden. Jeg strikker ullbukser og sjal, men har jussom ikke kommet noe videre.... Men det er artig å se hva du får til!!
    Hilsen fra Synnøve.

    SvarSlett